Календарно-тематичне планування, 9 клас (геометрія)
Геометрія, 9 клас
( І сем. 2 години на тиждень - 32 год., ІІ сем. 2 години на тиждень. – 38 год., всього 70 год.)
Номер уроку |
Тема уроку |
Дата |
Дата |
Пр. |
Тема №1 Розв’язування трикутників (16годин) |
||||
|
Означення триногометричних функцій на колі ( для кутів від 00 до 1800 ). |
|
|
|
|
Тригонометричні тотожності. Вхідне діагностування |
|
|
|
|
Розв’язування задач |
|
|
|
|
Теорема косинусів |
|
|
|
|
Наслідки з теореми косинусів |
|
|
|
|
Теорема синусів |
|
|
|
|
Зв’язок між пропорційними відношеннями теореми синусів і діаметром описаного кола |
|
|
|
|
Розв’язування задач |
|
|
|
|
Основні типи задач на розв’язування трикутників у задачах |
|
|
|
|
Розв’язування задач |
|
|
|
|
Застосування розв’язування трикутників у задачах |
|
|
|
|
Площі трикутника і чотирикутника |
|
|
|
|
Формула Герона. Формули радіусів вписаного й описаного кіл трикутника |
|
|
|
|
Розв’язування задач |
|
|
|
|
Підсумковий урок |
|
|
|
|
Контрольна робота №1 |
|
|
|
Тема №2 Правильні многокутники (6 годин) |
||||
|
Означення правильного многокутника. Існування вписаного й описаного кіл |
|
|
|
|
Формула радіусів вписаного й описаного кіл правильних многокутників |
|
|
|
|
Побудова правильних многокутників |
|
|
|
|
Довжина кола й дуги кола |
|
|
|
|
Площа круга та його частин |
|
|
|
|
Контрольна робота №2 |
|
|
|
Тема №3 Декартові координати на площині (9 годин) |
||||
|
Прямокутна система координат на площині (повторення). Координати середини відрізка. |
|
|
|
|
Відстань між двома точками |
|
|
|
|
Розв’язування задач |
|
|
|
|
Рівняння фігури на площині. Рівняння кола |
|
|
|
|
Рівняння прямої |
|
|
|
|
Розв’язування задач методом координат |
|
|
|
|
Розв’язування задач методом координат. Взаємне розташування прямих у системі координат |
|
|
|
|
Контрольна робота №3 |
|
|
|
Тема №4 Геометричні перетворення (10 годин) |
||||
|
Поняття про геометричні перетворення. Переміщення та його властивості |
|
|
|
|
Симетрія відносно точки. Симетрія відносно прямої |
|
|
|
|
Розв’язування задач |
|
|
|
|
Поворот. Паралельне перенесення |
|
|
|
|
Розв’язування задач |
|
|
|
|
Перетворення подібності. Гомотетія. Властивості подібних фігур. |
|
|
|
|
Розв’язування задач методом геометричних перетворень |
|
|
|
|
Розв’язування задач |
|
|
|
|
Геометричні перетворення. Підсумковий урок |
|
|
|
|
Контрольна робота №4 |
|
|
|
Тема №5 Вектори на площині (10 годин) |
||||
|
Означення вектора, модуль і напрям вектора. Рівні вектори |
|
|
|
|
Координати вектора |
|
|
|
|
Додавання векторів |
|
|
|
|
Віднімання векторів |
|
|
|
|
Розв’язування задач |
|
|
|
|
Множення вектора на число |
|
|
|
|
Скалярний добуток векторів. |
|
|
|
|
Розв’язування задач. |
|
|
|
|
Вектори на площині. Підсумковий урок. |
|
|
|
|
Контрольна робота №5 |
|
|
|
Тема №6 Початкові відомості зі стереометрії (8 годин) |
||||
|
Основні геометричні фігури в просторі. Взаємне розташування прямої і площини. |
|
|
|
|
Взаємне розташування прямих у просторі. Взаємне розташування площини. |
|
|
|
|
Поняття многогранника. Призма. Піраміда. |
|
|
|
|
Об’єми призми і піраміди. |
|
|
|
|
Циліндр, конус, куля. |
|
|
|
|
Об’єми тіл обертання. |
|
|
|
|
Підсумковий урок. Розв’язування задач. |
|
|
|
|
Контрольна робота №6. |
|
|
|
Тема №7 Повторення і систематизація навчального матеріалу (11годин) |
||||
|
Розв’язування трикутників. |
|
|
|
|
Обчислення площ. |
|
|
|
|
Правильні многокутники. Довжина кола й площа круга. |
|
|
|
|
Декартові координати на площині. |
|
|
|
|
Геометричні перетворення. |
|
|
|
|
Вектори на площині. |
|
|
|
|
Многогранники. Площа , об’єм. |
|
|
|
|
Тіла обертання. Площа , об’єм. |
|
|
|
|
Розв’язування геометричних задач. |
|
|
|
|
Розв’язування геометричних задач. |
|
|
|
|
Підсумкова контрольна робота №7. |
|
|
|
|
Аналіз контрольної роботи. |
|
|
|