Календарно-тематичне планування, 8 клас (геометрія)

27.11.2015 19:19

Геометрія, 8 клас

( І сем. 2 години  на тиждень - 32 год., ІІ сем. 2 години на тиждень. – 38 год., всього 70 год.)

Номер уроку

Тема уроку

Дата

Дата

Пр.

Тема №1 Чотирикутники  (24 години)

  1.  

Чотирикутники, його елементи. Опуклі чотирикутники. Сума кутів чотирикутника.

 

 

 

  1.  

Розв’язування задач. Вхідне діагностування

 

 

 

  1.  

Означення паралелограма. Властивості паралелограма.

 

 

 

  1.  

Властивості паралелограма.

 

 

 

  1.  

Теореми про ознаки паралелограма.

 

 

 

  1.  

Розв’язування задач

 

 

 

  1.  

Прямокутник

 

 

 

  1.  

Ромб. Квадрат

 

 

 

  1.  

Розв’язування задач.

 

 

 

  1.  

Підсумковий урок.

 

 

 

  1.  

Означення трапеції. Окремі види трапеції

 

 

 

  1.  

Окремі види трапецій та їх властивості

 

 

 

  1.  

Розв’язування задач. (Побудова паралелограмів і трапецій)

 

 

 

  1.  

Контрольна робота №1

 

 

 

  1.  

Теорема Фалеса

 

 

 

  1.  

Середня лінія трикутника

 

 

 

  1.  

Середня лінія трапеції.

 

 

 

  1.  

Розв’язування задач

 

 

 

  1.  

Градусна міра дуги. Вписаний кут.

 

 

 

  1.  

Наслідки з теореми про вписаний кут. Розв’язування задач.

 

 

 

  1.  

Вписані чотирикутники. Описані чотирикутники.

 

 

 

  1.  

Підсумковий урок.

 

 

 

  1.  

Контрольна робота №2

 

 

 

  1.  

Аналіз контрольної роботи

 

 

 

Тема№2 Подібність трикутників (14 годин)

  1.  

Узагальнена теорема Фалеса.

 

 

 

  1.  

Означення подібних трикутників

 

 

 

  1.  

Розв’язування задач

 

 

 

  1.  

Подібність трикутників за двома кутами

 

 

 

  1.  

Подібність трикутників за двома сторонами та кутом між ними

 

 

 

  1.  

Подібність трикутників за трьома сторонами

 

 

 

  1.  

Ознаки подібності прямокутних трикутників. Пропорційні відрізки в прямокутному трикутнику.

 

 

 

  1.  

Розв’язування задач

 

 

 

  1.  

Застосування подібності трикутників:

 

 

 

  1.  

Середні пропорційні відрізки в прямокутному трикутнику;

 

 

 

  1.  

Властивість бісектриси трикутника.

 

 

 

  1.  

Метричні співвідношення в колі

 

 

 

  1.  

Розв’язування задач

 

 

 

  1.  

Контрольна робота №3

 

 

 

Тема №4 Многокутники. Площі многокутників. (10 годин)

  1.  

Ламана і многокутники

 

 

 

  1.  

Сума кутів опуклого многокутника

 

 

 

  1.  

Поняття площі многокутника

 

 

 

  1.  

Площа прямокутника . Площа паралелограма.

 

 

 

  1.  

Площа прямокутника.

 

 

 

  1.  

Площа трапеції.

 

 

 

  1.  

Розв’язування задач.

 

 

 

  1.  

Відношення площ подібних трикутників

 

 

 

  1.  

Метод площ. Розв’язування задач

 

 

 

  1.  

Контрольна робота №4

 

 

 

Тема№5 Розв’язування прямокутних трикутників (14 годин)

  1.  

Теорема Піфагора

 

 

 

  1.  

Теорема, обернена до теореми Піфагора

 

 

 

  1.  

Розв’язування задач.

 

 

 

  1.  

Синус, косинус і тангенс гострого кута прямокутного трикутника

 

 

 

  1.  

Тригонометричні тотожності

 

 

 

  1.  

Розв’язування задач

 

 

 

  1.  

Формули доповнення

 

 

 

  1.  

Значення тригонометричних функцій кутів 30°, 45°, 60°   

 

 

 

  1.  

Розв’язування задач

 

 

 

  1.  

Співвідношення між сторонами і кутами прямокутного трикутника

 

 

 

  1.  

Розв’язування прямокутних трикутників

 

 

 

  1.  

Розв’язування задач

 

 

 

  1.  

Підсумковий урок

 

 

 

  1.  

Контрольна робота №5

 

 

 

Тема № 6 Повторення і систематизація навчального матеріалу (8 годин)

  1.  

Паралелограм, прямокутник, ромб, квадрат: властивості, обчислення площ

 

 

 

  1.  

Трапеція: властивості, обчислення площі

 

 

 

  1.  

Площа трикутника

 

 

 

  1.  

Подібність трикутників та її застосування.

 

 

 

  1.  

Прямокутний трикутник

 

 

 

  1.  

Прямокутний трикутник

 

 

 

  1.  

Підсумкова контрольна робота №6

 

 

 

  1.  

Підсумковий урок