Календарно-тематичне планування, 8 клас (геометрія)
Геометрія, 8 клас
( І сем. 2 години на тиждень - 32 год., ІІ сем. 2 години на тиждень. – 38 год., всього 70 год.)
Номер уроку |
Тема уроку |
Дата |
Дата |
Пр. |
Тема №1 Чотирикутники (24 години) |
||||
|
Чотирикутники, його елементи. Опуклі чотирикутники. Сума кутів чотирикутника. |
|
|
|
|
Розв’язування задач. Вхідне діагностування |
|
|
|
|
Означення паралелограма. Властивості паралелограма. |
|
|
|
|
Властивості паралелограма. |
|
|
|
|
Теореми про ознаки паралелограма. |
|
|
|
|
Розв’язування задач |
|
|
|
|
Прямокутник |
|
|
|
|
Ромб. Квадрат |
|
|
|
|
Розв’язування задач. |
|
|
|
|
Підсумковий урок. |
|
|
|
|
Означення трапеції. Окремі види трапеції |
|
|
|
|
Окремі види трапецій та їх властивості |
|
|
|
|
Розв’язування задач. (Побудова паралелограмів і трапецій) |
|
|
|
|
Контрольна робота №1 |
|
|
|
|
Теорема Фалеса |
|
|
|
|
Середня лінія трикутника |
|
|
|
|
Середня лінія трапеції. |
|
|
|
|
Розв’язування задач |
|
|
|
|
Градусна міра дуги. Вписаний кут. |
|
|
|
|
Наслідки з теореми про вписаний кут. Розв’язування задач. |
|
|
|
|
Вписані чотирикутники. Описані чотирикутники. |
|
|
|
|
Підсумковий урок. |
|
|
|
|
Контрольна робота №2 |
|
|
|
|
Аналіз контрольної роботи |
|
|
|
Тема№2 Подібність трикутників (14 годин) |
||||
|
Узагальнена теорема Фалеса. |
|
|
|
|
Означення подібних трикутників |
|
|
|
|
Розв’язування задач |
|
|
|
|
Подібність трикутників за двома кутами |
|
|
|
|
Подібність трикутників за двома сторонами та кутом між ними |
|
|
|
|
Подібність трикутників за трьома сторонами |
|
|
|
|
Ознаки подібності прямокутних трикутників. Пропорційні відрізки в прямокутному трикутнику. |
|
|
|
|
Розв’язування задач |
|
|
|
|
Застосування подібності трикутників: |
|
|
|
|
Середні пропорційні відрізки в прямокутному трикутнику; |
|
|
|
|
Властивість бісектриси трикутника. |
|
|
|
|
Метричні співвідношення в колі |
|
|
|
|
Розв’язування задач |
|
|
|
|
Контрольна робота №3 |
|
|
|
Тема №4 Многокутники. Площі многокутників. (10 годин) |
||||
|
Ламана і многокутники |
|
|
|
|
Сума кутів опуклого многокутника |
|
|
|
|
Поняття площі многокутника |
|
|
|
|
Площа прямокутника . Площа паралелограма. |
|
|
|
|
Площа прямокутника. |
|
|
|
|
Площа трапеції. |
|
|
|
|
Розв’язування задач. |
|
|
|
|
Відношення площ подібних трикутників |
|
|
|
|
Метод площ. Розв’язування задач |
|
|
|
|
Контрольна робота №4 |
|
|
|
Тема№5 Розв’язування прямокутних трикутників (14 годин) |
||||
|
Теорема Піфагора |
|
|
|
|
Теорема, обернена до теореми Піфагора |
|
|
|
|
Розв’язування задач. |
|
|
|
|
Синус, косинус і тангенс гострого кута прямокутного трикутника |
|
|
|
|
Тригонометричні тотожності |
|
|
|
|
Розв’язування задач |
|
|
|
|
Формули доповнення |
|
|
|
|
Значення тригонометричних функцій кутів 30°, 45°, 60° |
|
|
|
|
Розв’язування задач |
|
|
|
|
Співвідношення між сторонами і кутами прямокутного трикутника |
|
|
|
|
Розв’язування прямокутних трикутників |
|
|
|
|
Розв’язування задач |
|
|
|
|
Підсумковий урок |
|
|
|
|
Контрольна робота №5 |
|
|
|
Тема № 6 Повторення і систематизація навчального матеріалу (8 годин) |
||||
|
Паралелограм, прямокутник, ромб, квадрат: властивості, обчислення площ |
|
|
|
|
Трапеція: властивості, обчислення площі |
|
|
|
|
Площа трикутника |
|
|
|
|
Подібність трикутників та її застосування. |
|
|
|
|
Прямокутний трикутник |
|
|
|
|
Прямокутний трикутник |
|
|
|
|
Підсумкова контрольна робота №6 |
|
|
|
|
Підсумковий урок |
|
|
|