Календарно-тематичне планування, 8 клас (алгебра)
Алгебра, 8 клас
( І сем.2 години на тиждень – 32 год., ІІ сем. 2 години на тиждень. – 38 год.,
всього 70 год.)
Номер уроку |
Тема уроку |
Дата |
Дата |
Пр. |
Тема №1. Раціональні вирази (32 години) |
||||
|
Дроби. Дробові вирази. |
|
|
|
|
Раціональні вирази. Допустимі значення змінних. Вхідне діагностування |
|
|
|
|
Основні властивості дробу. Скорочення дробів. |
|
|
|
|
Зведення дробів до нового знаменника. |
|
|
|
|
Додавання і віднімання дробів з різними знаменниками |
|
|
|
|
Додавання і віднімання дробів з різними знаменниками |
|
|
|
|
Додавання і віднімання дробів з різними знаменниками. |
|
|
|
|
Додавання і віднімання дробів з різними знаменниками. |
|
|
|
|
Додавання і віднімання дробів з різними знаменниками. |
|
|
|
|
Підсумковий урок. |
|
|
|
|
Контрольна робота №1 |
|
|
|
|
Множення дробів. |
|
|
|
|
Піднесення дробу до степеня. |
|
|
|
|
Піднесення дробу до степеня. |
|
|
|
|
Ділення дробів |
|
|
|
|
Ділення дробів |
|
|
|
|
Тотожні перетворення раціональних виразів |
|
|
|
|
Тотожні перетворення раціональних виразів |
|
|
|
|
Тотожні перетворення раціональних виразів |
|
|
|
|
Раціональні рівняння. |
|
|
|
|
Розв’язування раціональних рівнянь |
|
|
|
|
Підсумковий урок |
|
|
|
|
Контрольна робота №2 |
|
|
|
|
Означення степеня з цілим від’ємним показником |
|
|
|
|
Властивості степеня з цілим від’ємним показником |
|
|
|
|
Властивості степеня з цілим від’ємним показником |
|
|
|
|
Стандартний вигляд числа |
|
|
|
|
Стандартний вигляд числа |
|
|
|
|
к Функція у= ----- її властивості і графік х |
|
|
|
|
Контрольна робота №3 |
|
|
|
Тема №2 Квадратні корені. Дійсні числа. (14 годин) |
||||
|
Функція у=х2, її властивості і графік |
|
|
|
|
Квадратний корінь. |
|
|
|
|
Арифметичний квадратний корінь. |
|
|
|
|
Рівняння х2=а. Основна тотожність квадратного кореня. |
|
|
|
|
Ірраціональні та дійсні числа. |
|
|
|
|
Арифметичний квадратний корінь із добутку, дробу, степеня. |
|
|
|
|
Добуток і частка квадратних коренів. |
|
|
|
|
Добуток і частка квадратних коренів. |
|
|
|
|
Винесення множника з- під знака кореня. |
|
|
|
|
Внесення множника під знак кореня. |
|
|
|
|
Тотожні перетворення виразів, що містять квадратні корені. |
|
|
|
|
Функція у=√х , її властивості і графік. |
|
|
|
|
Підсумковий урок |
|
|
|
|
Контрольна робота №4 |
|
|
|
Тема №3 Квадратні рівняння (18 годин) |
||||
|
Означення квадратного рівняння. |
|
|
|
|
Неповні квадратні рівняння та їх розв’язування |
|
|
|
|
Формула коренів квадратного рівняння |
|
|
|
|
Формула коренів квадратного рівняння |
|
|
|
|
Теорема Вієта |
|
|
|
|
Теорема Вієта |
|
|
|
|
Теорема Вієта |
|
|
|
|
Підсумковий урок |
|
|
|
|
Контрольна робота №5 |
|
|
|
|
Квадратний тричлен і його корені. |
|
|
|
|
Розкладання квадратного тричлена на лінійні множники. |
|
|
|
|
Розв’язування рівнянь, що зводяться до квадратного рівнянь . |
|
|
|
|
Розв’язування рівнянь, що зводяться до квадратного рівнянь . |
|
|
|
|
Розв’язування задач, що зводяться до складання квадратних рівнянь та рівнянь, що зводяться до квадратних. |
|
|
|
|
Розв’язування задач, що зводяться до складання квадратних рівнянь та рівнянь, що зводяться до квадратних. |
|
|
|
|
Розв’язування задач, що зводяться до складання квадратних рівнянь та рівнянь, що зводяться до квадратних. |
|
|
|
|
Підсумковий урок. |
|
|
|
|
Контрольна робота №6 |
|
|
|
Тема№4 Повторення і систематизація навчального матеріалу (6 годин) |
||||
|
Тотожні перетворення раціональних виразів |
|
|
|
|
Функції і графіки |
|
|
|
|
Степінь з цілим від’ємним показником |
|
|
|
|
Розв’язування рівнянь, що зводяться до квадратних. Розв’язування задач. |
|
|
|
|
Розв’язування задач. |
|
|
|
|
Підсумкова контрольна робота №7 |
|
|
|
|
Аналіз контрольної роботи |
|
|
|
|
Підсумковий урок |
|
|
|